sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Tomorrow!

Elikkä huomenna siis  meidän matka alkaa! Klo. 8.53 lähtee juna Seinäjoelta. Se menee tikkurilaan ja sieltä vaihetaan junaan joka vie meidät lentokentälle! Lento Prahaan lähtee 16:25. Huiii. Mä menen tänään jo Seinäjoelle yöks, että oon aamulla ajoissa ja saan jätettyä mun auton sinne.

Tajusin vasta eilen, kun kävin moikkailemassa vikaa kertaa ennen reissua isiä,virpiä ja mummua, että mä oikeasti oon lähdössä nyt jonnekkin. Oon panikoinut ja turhautunut pakkaamisen takia monta kertaa... Mulla on tooosi iso matkalaukku. Toisaalta pelkään, että pakkaan liikaa ja toisaalta taas, että pakkaisin liian vähän. Nyt kun oo9n suurinpiirtein saanu pakattua, niin matkalaukku painaa sen 16kg. (Loppujen lopuksi se painoi 18kg)

Oon myös tehnyt itelleni spotifyyn "kauaskotoa"-soittolistan, ja sitä oon nyt kuunnellut koko päivän, haha.

Tää oli tälläinen nopea pikakuulumisten kertominen.  Jänskättää vähän!
T: Marleena 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti