tiistai 14. maaliskuuta 2017

Kohta mennään!



Lähtöön enään kuusi päivää! Lähtö valmistelut ja valmennukset käyty ja enään ei tarvitse kuin pakata ja hypätä maanantaina koneeseen, toivottavasti kone ei putoa... Eli minä ja Marleena lähdemme Tsekkiin Brnoon työssäoppimaan. Jännittää ja pelottaa. Tässä tietoa meistä kummastakin.


SUVI
Hei! Oon 18-vuotias tyttönen Nivalasta, ja opiskelen Etelä-Pohjanmaan Opistolla toista vuotta nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Menen Brnossa työssäoppimaan youth drop-in club likusakkiin. Halusin työssäoppimaan Tsekkeihin koska en paljon ole ulkomailla reissannut niin Tsekki kuulosti "turvalliselta" vaihtoehdolta. Olen halunnut heti alusta asti ulkomaille työssäoppimaan, koska minua kiinnostaa eri kulttuurit ja olen seikkailun haluinen.





MARLEENA
Moii! Olen 18-vuotias ihana likka  pienestä kylästä, Lehtimäeltä. Opiskelen nyt kolmatta vuotta nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja tarkoituksena olisi valmistua 24.5.2017. Menen Brnossa työssäoppimaan Kindergarten Polackovaan. Haluan ulkomaille työssäoppimaan, koska tykkään matkustella, haluan itsenäistyä ja tässä on loistava tilaisuus avartaa omaa maailmakuvaa. Eniten minua jännittää Tsekissä kulkeminen, rahan käyttö ja kieli. Oma englantini ei ole mikään paras, ja tsekkiä en puhu  (vielä)sanaakaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti